Lizaki? Nie tylko dla dzieci


Lizaki od zawsze były kojarzone z dzieciństwem. Czy to zasługa ich kolorów czy kształtów? Tego nikt nie potrafi jednoznacznie stwierdzić. Nie ulega jednak wątpliwościom, że lizaki w dalszym ciągu są jednymi z najchętniej kupowanych słodyczy. Dlaczego więc nie wykorzystać tej wiedzy na swoją korzyść i nie użyć lizaków jako słodyczy firmowych? Oto kilka najważniejszych faktów, które warto poznać zanim zamówi się lizaki reklamowe.

Lizaki mają bardzo długą tradycję. Pierwsze lizaki zostały wynalezione w XVIII wieku w Ameryce. Były to duże, biało czerwone lizaki, złożone z dwóch wałków sklejonych ze sobą. Z pewnością kojarzycie ten charakterystyczny wygląd spirali, umocowany na długim, drewnianym patyczku. Od tego czasu lizaki podbijały cały świat, docierając w jego najodleglejsze zakątki. Dziś lizaki mają olbrzymi udział w rynku, odgrywając również wielką rolę w akcjach reklamowych i kampaniach promocyjnych.

Kupując lizaki reklamowe możemy wybierać wpośród naprawdę bogatym asortymencie. Odnajdujemy tam lizaki klasyczne, w kształcie kolorowych, przeźroczystych serduszek, jak również lizaki nowoczesne, przypominające swoim kształtem postaci z bajek. Lizaki mogą mieć różne smaki. Najczęściej możemy się natknąć na te owocowe, ale również odnajdujemy lizaki reklamowe o smaku czekolady, wanilii, truskawki i miksy wszystkich wyżej wymienionych smaków.

Producenci nieustannie prześcigają się w tym, aby ich krówki reklamowe cieszyły się jeszcze większą popularnością. Do tego celu wykorzystują przeróżne sztuczki marketingowe, mające na celu zwiększenie zainteresowania wybranymi produktami. Polega to na umieszczaniu w lizakach drobnych zabawek, a także wyposażaniu patyczków w dodatkowe funkcje – na przykład gwizdek. Przyglądając się z bliska lizakom reklamowym, zauważymy że to najczęściej produkty klasyczne, bez tego rodzaju dodatków. Zamiast tego, na opakowaniu można znaleźć firmowy nadruk z logo, adresem strony internetowej czy innym chwytliwym elementem, wykorzystywanym do kampanii reklamowej. Lizak, szczególnie taki większy, w ciekawym kształcie i ładnym opakowaniu może być oryginalnym pomysłem na gadżet reklamowy. Duża liczba firm produkujących lizaki zmodernizowała swoje linie, umożliwiając produkowanie lizaków w dowolnym kształcie. Pozwala to tworzyć lizaki, których kształt jest dopasowany do kształtu logo firmy, lub innego elementu stosowanego w firmowej identyfikacji wizualnej. Oprócz tego nie trzeba wspominać o tym, że mamy do wyboru bardzo dużą liczbę smaków, często wykraczających poza klasyczne propozycje.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *