Uwielbiamy słodycze. Tak naprawdę trudno znaleźć osobę, która nie miałaby na ich punkcie przynajmniej małego bzika. Każdy z nas ma swoje inne upodobania. Jednak jeden z rodzajów cukierków szczególnie łączy wszystkich ludzi. To oczywiście krówki. Te złote, miękkie cukierki powstają na skutek połączenia mleka, cukru i tłuszczu. Są nie tylko smaczne, ale również wyjątkowe pod względem swojej konsystencji. Krówki można kochać lub nienawidzić. Do tej pory nie spotkaliśmy nikogo, kto na ich temat wypowiadałby się negatywnie.
Widząc że krówki cieszą się tak wielką popularnością, nie można zbagatelizować ich wielkiego znaczenia w czynności, jaką jest promocja firmy. Jeżeli szukasz nowych sposobów dotarcia do klientów i poinformowania ich o swojej działalności, to krówki z logo mogą być najlepszym rozwiązaniem. Czy wyobrażasz sobie, że ktoś cofnie rękę na widok ładnie zapakowanego cukierka? Sprawdziliśmy to. Przeprowadziliśmy prosty eksperyment na grupie 100 losowo wybranych osób. Ubrani w koszulki firmowe częstowaliśmy ich naszymi cukierkami – były to oczywiście krówki z nadrukiem. Na 100 osób tylko dwie odmówiły poczęstunku. Zapytani dlaczego, odpowiedzieli że dopiero co wyszli od dentysty, a druga osoba uargumentowała to swoją alergią. Pozostałych 98 osób bardzo chętnie sięgało po krówki, odpakowując je w naszym towarzystwie.
O czym to świadczy? Że bardzo trudno oprzeć się krówkom. Nawet osoby deklarujące dietę, kuszą się na widok tego wspaniałego, mlecznego zapachu. Zwróćmy teraz uwagę na kolejną ważną rzecz, a mianowicie na to, jak długo pozostaje wyeksponowane logo umieszczone na krówkach. W końcu o to chodzi, by obserwować go przez najdłuższy możliwy czas. Inne badania naukowe sprawdziły to. Średni czas obserwowania logo na pojedynczym cukierku krówce to około 10 sekund. To bardzo dużo, zważywszy że długość przeciętnej reklamy telewizyjnej trwa około 25 sekund, a kosztuje ona nieporównywalnie więcej.
O czym to wszystko świadczy? Mianowicie o tym, że krówki z nadrukiem są zawsze odpowiednim wyborem. Niezależnie od tego, czy zamierzasz nimi częstować swoich klientów, czy przypadkowe osoby – zawsze przynoszą oczekiwane rezultaty, zwiększając konwersję klientów. Istotnym czynnikiem przemawiającym za ich wyborem jest to, że wydatki poniesione na ich zamówienie mogą zostać wliczone w koszta uzyskania przychodu firmy, pomniejszając przychód do opodatkowania. Nieprzypadkowo więc krówki reklamowe w największych ilościach są zamawiane w grudniu – to zasługa świąt i kończącego się roku podatkowego.